Arslanannesi evet yanmasi cok normal ve ic camasirin da etkiliyor lastikli ya ya bastiriyor onu benim ki öyleydi bende uzun bel ic camasiri aldim oyle kulnadim zaten sezeryanin acisi yanmasidr o gecer kuzum sadece rahat seyler giy ve usutme oksirmeyesin diye oda acitir