Koku varsa enfeksiyon vardır demişti bizim sağlık ocağındaki ebemiz sonrasında doktora götürdüm hemen enfeksiyon yok ama dikkat edin deyip bactroban krem vermişti gazlı beze sürüp göbeğine koyuyorduk 1 2 gün sonrada göbek bağı düşmüştü kuru tutman lazım orasını kucağına alırken falan dikkatli olmanız lazım yıkadıysanız iyice kurulayın nemli kalmasın sağlıkla büyüsün 🧚♀️