RaziyeNu benim çocuğum da6 aylık maşallah kapıyı açayım yeter ki ucunda kim olsa gitmek istiyor dışarı kuşu resmen. Ama aile fertleri haricinde ve de sık gördüğü kişiler dışında bi ağıt tutuyor bazen ama nedense kapıyı açtığında kim olursa olsun seviniyor 😀 pek bir yabancılığımız yok ya