BalarisiYusra Bireylulmeselesi02 evet şimdi maşallah ayına göre iyi gidiyor ☺️ 4.ayda tartımız 6 200 gelmişti 1735 nerde 6 kilo nerde 😁
gamzece Hatce2525 aynen benimkide 38+6 2600doğdu ilk kızım 3200doğmuştu şuan 8aylık 7kilo görünüşte zayıf değil ama kilosu az.
Seda1208 Bireylulmeselesi02 40.ci haftada 3300 doğdu. 1 ci ay kontorlunde 5300 olmuştu. Şuan 2 aylık bu hafta goturcem bakalım
Hatce2525 gamzece benım kızımda herkes zayıf diyor saglıklı olsun napım yedırıyom emzırıyom bazen cok takıyom ama 😭
Bireylulmeselesi02 Hatce2525 çok zor bakması emzirme konusu değilde hareketlendikten sonra çok zorlandım artı uykusuzluk çok zor😭
Hatce2525 Bireylulmeselesi02 sırf meraktan sadece anne sutu yetiyormuş ben bekarken hep ikizlerim olsun isterdim 1 kızım var suan cok sukur
bitterikolata Bireylulmeselesi02 2860gr doğdu dört aylıkken 8 kiloydu 16 aylık 11 kilocuk fındığım ❤️