Kizlarr selamm bir sorum var yaşayan varsa bilgi verebilirmii dogum yapalı 14 ay oldu dogumdan 3 4 ay sonra sprial taktırdım. Adetim 3 4 gün oldu biteli bugün sürekli köyü kahve rengi akıntım var neden olduğunu anlamadım acaba sprial mi yerinden oynadi çok merak ediyorm adetle mi alakalı enfeksiyonmu daha önce hiç böyle akıntım falan olmazdı