merhaba hanımlar 22 aylım oglum var bugun elma yerken dişi kanadıgımı gordum agzına baktım arka azı dişinin ustunu hafıften et kaplıyor gıbı olmıs hafıf sıs orası sızce neden yenı bır dıs mı gelıyor ilk defa basıma gelıyor 4 5 gundur grıptı onla mı alakalı acaba lıtfen fıkır