YagmurDoruk Arkadaslar uzun sureli ( 10 gun ve fazlasi ) kabizlik sorunu yasayanlar ve aralasindada midede hazimsizlik oldugu icin kusma problemi yasayanlar varmi varsa neler yaptiniz lutfen acil yardimm :(
Gorkemkc YagmurDoruk ben kabız olduğumda bimden fındıklı nescafe alıyorum 55 kruşa içtiğim gibi daha bitirmeden tuvalete koşuyorum tuvalete çıkartıyor beni anlamadım nedenini bilmem.İstersen sende içebilirsin belki senide rahatlatır kabızlık çok zor ya candan can çıkıyor resmen
YagmurDoruk Gorkemkc ya ben postu eksik paylasmisim sanirim kusura bakmayin kabiz olan benim bebegim ben degilim :( 7,5 aylik
Gorkemkc YagmurDoruk bebeğim yazmayınca bende siz sandım.İnşallaj biran önce düzelir bebişiniz bu konu hakkında bi bilgim yok malesef