Canım ben yaptım sen yapma . 4 ayda dediğin gibi az emmeye başladı. Psikolojikmen rahatlamak icin içtiği miktarı görmek için sgarak verdim. 10 . Ayda sütüm kesildi komple. Asla bebeğin emdiği gibi olmuyor. Daha çok küçük bebeğin . Sagmayi lütfen yapma ben yaptım çok pişmanım . Hala rüyamda bebeğimin bu ayda emdigini görürüm . İçimde ukte kaldi ve bunu bile bile kendime ben yaptım