Sehertatar :( maalesef mama ve biberon ikilisinden sonra bu durum meydana gelir. Şöyle düşünün memede süt akışı sabit değildir. Bebeğiniz küçük çene kasları güçsüz. Memeden emerken efor sarf etmesi cabalamasi gerekiyor. Fakat biberon öyle değil sabit bir akışı var ve memeye göre daha kolay +çok geliyor. Bebek biberondan emmesinin daha kolay olduğunu algıladığı an meme reddi başlıyor. Doymadigindan değil meme ile uğraşmak istemiyor. Biberon emzik vs kullanımını kesmenizi öneririm. Yoksa zamanla memeyi hiç almak istemeyecek. Memeye geldiği an, onu gordugu an ağlama krizleri olacak. Bu konuyla ilgili Facebook grubunda emzirme akademisi diye bir grup var. Destek almanızı öneririm. Gereksiz biberon ve mama kullanımına bağlı meme reddinde güzelce yönlendirebilirler sizi.
Lütfen pes etmeyip emzirin 💞