21 aylık oğlum yaklaşık 2 haftadır öyle değişti ki. Uyku düzeni, yemek düzen, vurmalar, sinirlenmeler, bağırmalar. Konuşamıyor henüz onun da gerginliği var. 1-2 defa bağırdım oralı olmadı, sakin kalmaya çalışıyorum ama zorlanıyorum elbette. Bu zamana kadar yalnızdık akrabalarımız yerleşti bir anda çok kalabalık gördü huyları tamamen değişti. En çok sinirimi bozan da “bu çocuk çok sakin çok usluydu yaramaz olmuş” diyen ve buna içten içe sevindiğini bildiğim eş dost akraba.. siz neler yapıyorsunuz nasıl baş ediyorsunuz kriz anlarında? Eski düzenimize dönebilir miyiz sizce?