Meryem23 hayır üşümez. Yenidoğan harici yani ilk 1 ay dünya alışma aşamasından sonra normal düzene geçilebilir. Daha fazla sıcaklık terleteceğinden hasta eder. O dereceler hasta etmez. Aslında bebekler ve cocuklar terlemeleri daha fazla oldugu için terletmemeye çalısmak , burun temizliği ve yeteeli nemi sağlamak hastalıklardan korumak için çok daha etkili olacaktır.