Kbra1213 Selam kızlar ben 3 bucuk ay önce dığum yaptım ve 2 kere adet oldum en son adet oldum ve 20 gün sonra 4 gün önce tekrar oldum ilk gün kanama oldu sadece cok değil sonraki günler kahverengi Akıntı seklinde devam etti neden böyle oldu kafama takıldı 🤔
LinaMom0501 Kbra1213 canım ben 11 ay önce doğum haptım hala düzensizlik var hele ılk aylar çok normal böyle olması.