Armagankaran Merhaba benim sütüm her sağım da 75 cc ancak oluor nasıl bebeğe yetirip hem STok yapıyorsunuz öğrenebilir miyim
elifiii Armagankaran aktif emzirmede uzun süreli stok yapmayı dogru bulmuyor uzmanlar . Aktif emen bir bebeğiniz varsa günde 1 sefer sagım yapmanız yeterlidir olası durumlar için yedek olsun diye. Ben bir süre bilmeden sagımlar yapıyordum ancak zaten göğsümün süt tutma kapasitesi düşük ve memelerim sagıma uygun olmadıgı için yanlış bir stok durumu yapmışım. Yani eger stoklanacak bir durumunuz yoksa tavsiye edilmiyor. Sagım yapmadan önce sıcak tutup elinizde masaj yaparsanız biraz daha fazla süt üretimi oluyor.
SertapHilal Benim tek göğsümdeki süt bebeğime yetiyodu doyuyodu, bende diğer göğsümü sağıp stok yapıyodum. Bide geceleri uzun uyursa sütüm birikince o uyanmadan gece sağıp atıyodum dolaba