İyi akşamalar güzel anneler İkizlerim 4 aylık oğlum bir haftadır sıklaşmayla beraber bazen derin uykusunda bazende uyuduktan 15 20 dk sonra sıçrayıp çığlık çığlığa uyanıyor.Bu beni hem korkutuyor hemde öyle birden bağırınca çok üzülüyorum.Geçen gece özellikle derin uykusundayken bende uyanıktım öyle bağırarak uyandı ki aklım çıktı aşıdayken bu kadar bağırmıyor .Nedeni nedir bileniniz duyanınız varmı ?Dua da okuyorum ama oluyor arada ?Sizlerde de var mı?