Edagyilmaz ben myirondan memnunum canim,4 aylikken baslanmisti zaten evet doktorumuz önermisti,zaten 1 yasina kadar tum bebeklere kan tahliline bakilmaksizin veriliyor diye biliyorum.sadece bizim 1 yas kontrolunde demir ve kanda biraz eksik oldugu icin 2 yasa kadar devam ediyoruz.ama dedigim gibi bebeginizin kilosuna gore doktor kac damla verilmesini soyluyor ben suanda uzun bir zaman gectigi icin hatirlayamiyorum sayisini canim.mesela oglum suan 15 kilo 11 damla veriyorum