Merhabalar, bir hafta önce doğum yaptım. Şu an başta ayaklarım olmak üzere vücudumda aşırı şişlik, ödem var. Dikiş yerimin üstü de şişmiş. Sık emzirmeye çalışıyorum bol da su içiyorum ancak bir haftada hiç ilerleme yok. Ayakkabım bile zor oluyor.
bu konuda tecrübeli anneler varsa fikrini almak isterim