14 aylık oğlum var. Alnının üstünde, bıngıldagın bulunduğu kısım da bir baştan basa elimi koyduğumda bir çukur var gibi boydan boya. Bıngıldagı kapandı 12.ci ayda. Bıngıldak değil o kısım. Sizin bebeklerinizin basında da var mı böyle bir boydan boya çukur ?