Ayshm Nihal1 benimde bu sekil cok endiselerim vardi simdi hem emziriyorum hem sagip veriyorum deneyebilirsin sende.
Ayshm Nihal1 benim kizimda suan 3 ay 3 gunluk gunduzleri uyumazdi doymadigindandir diye dusunuyorum suan uykusuda gayet iyi
Ayshm Nihal1 ben surekli yapiyorum gunde 6-7 kere sagiyorum birinde emziriyorsam huysuzlandiginda da sagdigimi veriyorum onceden bu kadar uyumazdi simdi daha iyi uyuyor sukur bi tavsiye yani deneyebilirsin bence
Ayshm Nihal1 ya o saatine gore emmesiine gore degisiyor ama benm cok azdi ben cok ugrastim cok iki saatte bi sagdim sonra emzirdim cok az ciksada pes etmedim suan 4 saatte bi sagarsam 60-70 cikiyo gece kalkip sagiyorum 120 falan cikiyo degisiyo o