dilbenurok-12 Merhabalar ben 23 günlük anneyim çok tecrübesizim. Bebeğim geceleri hiç uyumuyor yerine koyduğum an kalkıyor sizce neler yapmalıyım
ecemm-6161 dilbenurok-12 canım tam doymuyor olabilir gazı olabilir bi yeri agrıyor olabilir kabız olabilir bunlsr uykusuzluk yapar
Meryemmeva dilbenurok-12 kucaginizda uyuyomus belki bosluk hissi olusuyodur yatagina koyunca.. kundak deneyin, beyaz gurultu acın yaninda guvende hissetsin.. ya da belki gece gunduz kavrami karisiktir
AybarsMoms dilbenurok-12 Gazı yoksa senin kokunu sıcaklığını istiyor olabilir canım bir süre yanında yatırmayı dene sonra uykusu düzene girdiği zaman yerine yatırmaya başlarsın
SertapHilal Yatarak emzirmeyi deneyebilirsin emerken uyuyosa uyanmaz yattığı için, ama dikkat et uykun varken yatarak emzirme Allah korusun uyuyup üstüne falan düşersin
dilbenurok-12 SertapHilal öyle de dediğiniz gibi olur diye korkuyorum çünkü uyku yarı ölüm bide gece tatlı geliyor uyku onu yapmaya cesaret edemiyorum
dilbenurok-12 ecemm-6161 kucağımda uyuyor ama hiç kalkmıyor iyice uykuya daldığında koyuyorum yerine uyanıyor anlamadım
Bebegimm42 dilbenurok-12 hiç doymuyor diye düşünme onun sana ihtiyacı var sadece seni tanıyor odadan bile ciksan bilir senin çıktığını inan wc bile gittiğimde ağıt ağıt ağlıyordu
SertapHilal dilbenurok-12 Telefonunla falan oyna bi yandan emzirirken, ben öyle uyanık tutuyodum kendimi
dilbenurok-12 Emine-Bucukcu kundak yapınca ağlamaktan uyumuyor ellerini serbest istiyor galiba çok değişik huylu 🤷♀️
dilbenurok-12 SertapHilal bi deneyeyim öyle yapmayı inşallah olur çünkü 23 gümde 23 saat uyumamışımdır kesin
dilbenurok-12 AybarsMoms yanımda yatırıyorum geceleri odaya yatmak için gelene kadar beşikte duruyor sadece
Lalin dilbenurok-12 bir memeyi emzirin gazını çıkarın kundak yapın. Öbür memeyi emzirin. Hafif geriye doğru yatın. Bebeği de kundaklı yatırın göğsünüze yüzüstü. Siz gazını çıkarırken uyuyakalacaktır. Doyduğundan emin olun ama. Çabuk yorulurlar az emerler doyduğunu sanarsınız. Emzirdikten sonra hala aranıyorsa varsa önceden sağdığınız süt 30cc verin. İçiyorsa doymuyordur. Sütü de verdikten sonra tekrar göğsünüze yatırıp gazını çıkarın. Mutlaka uyur. 🤗
dilbenurok-12 Emine-Bucukcu yok komple yapıyorum durmayınca yarıma geçiyorum ama gene de deliriyor ağlamaktan