Zhrnl gaz için falan çok acı çekerse öyle gözyaşı akıyor , normalde ağlarken zaten bi istekleri olduğu için ağlıyolar onda gözyaşı olmasa da önemli değil bence çünkü konuşamadıkları için bu yöntemle kendilerini anlatmaya çalışıyolar bi nevi kendilerince konuşuyolar her seferinde göz yaşı dökmemeleri normal bence😊