Türkiye’deki insanların %90 ının d vitamini düşükmüş yapılan araştırmalar sonucunda. Dvit güneşten alınır bir de eczanelerde satılan takviyeler olarak ampul çok çabuk yükseltir 3 ayda 1 ampul öneriliyor ama böbreklerde birikip taş oluşturma riski vs oluyor düşük ihtimalde olsa doktorum günde 15 damla ekmeğe damlatıp içmemi önermişti o yüzden başka türlü değerinizin yükselmesi zor her insan için geçerli bu