Alpaslanceylan Anneler 7 ay oldu doğum yapalı dün dikişimin altında şişlık oldu kırmızı şiş bıde çok agrıyor sızde oldumu sebebı ne
Balcicek Bendede oldu canım dikisimin olduğu yer kırmızı şişlik var 18 ay oldu doğum yapalı doktoruma sordum cilt yapısından kaynaklı kimisinde oyle olabiliyor 2. Sezeryaninda kesince alırız orayı demişti bana halada duruyor
Semra0716 Merhaba ben de 9 ay oldu doğum yapalı ama çok şükür hiç bir sıkıntı yaşamadım.Bence doktorunuzla bir görüşün.geçmiş olsun