Merhaba sağlık ocağının verdiği demir ilacını bugün kullandım , ön yargım mı bilmiyorum ama bebeğim inanılmaz huysuzdu.
normalde sakin bir bebek gece de güzel uyudu ama bugün garipti. Yan etkisi ise de bu kadar erken etki eder mi?
4 ay atağı da olabilir ama kararsız kaldım içim acıdı öyle görünce. İlacı kullanmaya devam etmeli miyim? Yoksa doktorun yazdığı özel ilaç var yan etkisi yok demişti direkt onu mu alayım bilemedim bu ilacı kullanıp yan etki görmeyen yok mu ya?