Mrvnrmn Merhabalar, kizim yarin tam 2 aylik olacak. Normalde yatağına koyuyordum uyuyordu, ama iki gecedir elleriyle kendini uyandırıyor, elleri surekli agzinda parmaklarini yalıyor. Ne zaman geçer bu durum, yada geçer mi? 😔
Mrvnrmn Mrvnrmn bu arada kundak yap diyecekler icin, kundak cok denedim ama nefret ediyor. Aglamaktan uyumuyor bu sefer de 😔
Fatosveaselbebek Mrvnrmn bebeği sakinleştirmek için müzik acın pis pis beyaz gurultu gibi yada uyuyunca ellerini pantolona sokun
Mlkmhrrm Mrvnrmn kundağı yatağına koyun üzerine bebeği uyutunca koyup kollarını kapatın benşm bebeğim de hiç kundak yaptırmıyor sevmiyorda ama uyuyunca fark etmiyor böylelikle kendisini uyandırmıyor