Pm-913 Benim bebeğimde de vardı, vücutunda ve yüzünde çok fazlaydı. İlk çoçuğum olduğu için çok panik olmuştum, ama geçti, yaklaşık 1 ay sürmüştü, 1 ayı geçmiş bile olabilir. Ilık bezle siliyordum, düzenli banyo yaptırıyordum, terletmemeye dikkat ediyordum. Hatta sonra egzama bile oldu yüzünde. Çok şükür şimdi hiçbir sıkıntı yok. Sizinki de geçecek emin olun, hatta ne çok takmışım diye düşüneceksiniz😊