Kızlar oğlum perşembe günü 2 aylık oldu ve aşımız vardı aşı olduğu gün baygın gibiydi her neyse üstünden bugun 3 gün geçti ve 3 gündür memede huzursuz hareketler yapıyor çekiştirip duruyor kafasını sala sola çevirip memeyi sündürüyor. Sonra ağzından pırttırıyor ham die tekrar alıyor şapur şupur ses çıkarıp tekrar çıkarıyor. Memeyle kavga ediyor resmen. Uykudayken sorun yok gayet güzel emiyor. Bazen böyle yapınca meme değişikliği yapıyorum acaba süt az veya çokmu geliyor die ama hâlâ aynı sizce neden ? Birde aşıdan sonra sürekli genleşiyor kollarını aça aça normal midir