Uygarpinar Merhaba arkadaşlar,8 aylık oğlum gece üstünü çok açıyor önerebileceğiniz uyku tulumu var mı şimdiden teşekkür ederim😊
Arasannesi Uygarpinar e bebeğin ve babymall den aldıgımız bebetto marka uyku tulumlarını kullanıyoruz ıkısınden de memnunum.Lcw nınkılerın de ıyı oldugu söylenıyor. Tog degerlerı de 1.7 hemen hepsının
KeremEfem Uygarpinar ben 2 aylık olduğumuzdan beri kullaniyorum lcw dan almistim 3-6 ay arasi oluyordu bize .bence biraz büyük almalisin.ben memnun kaldim.simdi 6-9 ay arasi icin de e bebekten sipariş verdim fiyatlar cok uygundu orda
Minikum Uygarpinar lcw nın aldım kullanıyorum memnunum üşümüyor bebeğim e bebekten de aldım onunda kalınlığı iyi ama henüz kullanmadım onu o yüzden net bişey söyleyemem onunla ilgili
Banumete KeremEfem ben de ebebekten aldım iade etmeyi düşünüyorum pamuk değil elyafmış içeriği çok terletmez mi elyaf için vücûd ısı dengesini bozuyor diye okudum 🙄 çok kararsızım LCW da 100%100 pamuktu onu almayı düşünüyorum