Pandemi nedeniyle bexero aşısını ertelemek istiyprum. Hastaneye gitmek istemediğim için. Doktoruna danıştım 1. Yaş aşısından sonra da yapılabilir dedi. Bu şekilde yaptıran var mı aranızda? Zaten izole yaşıyoruz. Kimseyle görüşmüyoruz. Allah korusun yakalanma riski düşük olduğu için doktoru da olur dedi ama hala aklımda soru işareti var.0