Mrymbas Merhabalar bayanlar bebegim 1 buçuk aylık ve 2 gündür yüzünde özellikle alın ve burun kenarlarında minik sevilce tarzı şeyler cıktı ne yapabilirim bunun için doktora götürmem gerekir mi ?
Ar-As Mrymbas canım bizde 39 günlük olduk. İsilik gibi. Takip et ne gibi durumlarda çıkıo. Ben bi iki takip ettim genelde çok sıcakladığında döküo. Yanak alın burun kenarları ve çene gıdığa doğru çok hafif hafif kızarık yada minik sivilcelenme şeklinde ..
Mrymbas Ar-As normalde bu kadar fazla değildi şu bi kaç gündür havalar sıcak gitti ya acaba ondan mi dedim ama olmadı doktora goturucem
Laurenkiz Merhabaa, suan oglumuz 3 aylik ama ayni seyleri yasadik, bazi bebeklerin cildi atopik yani fazla hassas olabiliyor digerlerine gore, bize doktorumuz fazla sicaktan uzak tutun, cok giydirmeyin, Gun asiri dus aldirin, Birsure siz dahil kimseye öpturmeyin bebeginizi demisti, Bir de battaniye ya da tuylu kiyafetlerden uzak tutun, 1hafta 10 gun e gecer dedi, gercekten gecti ama simdi vucudunda var mesela boynunda, kasiklarinda bir miktar.. yenidogan isiligi diyorlar arkadasin da belirttigi gibi... Biraz takip edin farkli birsey olursa ornegin, kizarma ya da biranda cok sayida artis olursa goturursunuz doktora, Nacizane fikrim, malum her dakika gidemiyoruz doktora, saglikli gunler😊
MasalEceninAnnesi Bizdede olmuştu çevremdeki bebekler antibiyotik krem ile atlattılar ama ben kullanmadım. Oda sıcaklığını düşürüp kızımı çok kalın giydirmemeye özen gösterdim kendiliğinden bir süre sonra geçti
Mrymbas MasalEceninAnnesi aslında çok kalın giydirmiyorum hatta bi kaç gündür havalar sıcak diye kalın battaniye bile örtmedim ama anlamadım bende neden olduğunu takip edicem bakalim
Deletedmom54121 Mrymbas evet canim her seferinde agzini sil suyla islattgn bezle hemen geciyr 1 gun sonrs