Derenasli
Hamile kaldıktan sonra yumuşatıcı kesinlikle kullanmdım bıraktım.Araştırın güzel kokuyor evet ama kimyasal sonuçta direk teninize temas ediyor.Bebeklerim için ise hiç almadım zaten kıyafetlerinin çoğu pamuklu yumuşacık kıyafetler ne gerek var yumuşatıcıya .Deterjan olarakta duru granül ve baby me granül kullanıyorum.içeriği en kokusuz bırakın bebeğinizn çamaşırları deterjan değil bebeğinizin kendi kokusu koksun.