Küvezde bebeği olan , bebeği sarılık geçiren yada ihtiyaçı olana anne sütüne verebilirim . Sütün fazla stokladım bebeğime ek gıdada mamaya katarak veririm diye düşünmüştüm fakat anne sütü çok zor bulunuyor ihtiyaçı olanlara vermek daha mantıklı geldi bebeğim gelişiminin çok üstünde şükürler olsun ki 😊 hayatım boyunca sigara alkol kullanmadım içiniz rahat olabilir ihtiyaçı olanlar yazabilirler ❤️ Hepinize sağlıklı günler