Zehrabaysan maşallah sütünüz yarıyor, ne güzel ilerleyen aylarda daha hareketli olacak, diş dönemlerinde filan iştahsızlık gibi durumlarla karşı karşıya geleceksiniz. Bence dengede kalır kilonuz. İstediği zaman beslemeniz lazım tabi ki 💙 doktorunuz sorun değil dedi ise endişe etmeyin. Endişeli durumlarda yine doktora danışın. Başkalarının dediklerine kulak asmayın