Betbet nacizane fikrim bebeginiz ilk donemlerinde oldugu icin tahmin edebilecegimiz sikintisi gaz olabilir ya da gece gunduz ayrimini henuz yapamadigi icin huzursuz olup size daha cok ihtiyac duyuyo olabilir,
Emmiyorsa bile emzirmeyi denemenizi, bir de beyaz gurultu dedigimiz ornegin aspirator ya da fön makinesi calistirarak ve hafif pispislayarak uyutmaya calismanizi onerebilirim, uykumatik diye bir uygulama var, beyaz gurultu sesleri mevcut icinde, ucretsiz,
Anne karnindaki benzer seslerle gece uykusuna daha gecmesini sagliyor bebeklerin, oglumuz 3 aylik, atak donemlerinde hala kullaniyorum ben, saglikli gunler😊