Araseymen Kızlar 17 gün sonra 1 yaşında olacak oğlum şimdiden balık yağı araştırmaya başladım kullanıp memnun olanınız en iyisi bu dediginiz marka varmı?
Yarendarendeli Araseymen möllers cnm biz kullanıyoruz 15 aylık oğlum 1 aydan fazla oldu ben başlayalı çay kaşığıyla veriyorum , bi ara tatlı kaşığıyla verdim kakası tuhaf olmaya başladı , Elmalı olan lezzetli 😋
ipek35 Araseymen ne gerek var hergün ceviz yedir 1 adet , hafta 1 balık gerek yok bence takviyeye balık yağı . Benim oğlum 1 yaş 4 günlük ben vermiyorum sadece devam ettiğim d vitamini var o da 600 ıu başladık 1 yaş itibari ile ..
Araseymen Seda1208 teşekkür ederim canım oceon sipariş ettim epa ve dha değerleri olması gereken şekilde yorumlar gayet güzeldi.
Araseymen ipek35 ya canım ceviz neyse de evde her zaman balık pişiremiyorum aşırı koku yapıyor dışarda hazır yaptırıp yediriyorum o ayrı ama en azından balık yagida yiyemedigi zamanlar takviye olur.
1fgn Araseymen 1 yaşından sonra kullanmak gerekli mi. Aslında yiyordu oğlum balık ama yememeye başladı o yüzden bende balık yağı mı versem diye düşünüyordum
Araseymen 1fgn genelde doktorlar 1 yaşından sonra uygun görüyorlar gelişimi için önemli diye.evde her zaman balık yapmak işkence oluyor ben o yüzden aldım hemen canım tabiki taze balıkta yiyoruz ama her zaman değil işte.