Yaklaşık 2 yıldır evliyiz ne evlenirken maddi açıdan sorun çıkardım ne Doğum ben hamilelik sürecinde arkasında annesi babası yok diye çoğu şey eksik kalıversin dedim başlık istemem Eve sadece birşeyler lazımsa yiyecek gıda onları söylerim 4 ay öncesinde Doğum yaptım dört aydır kızıma gelen hediye paraları kendime haşlık yapıyorum lazım olduğunda ondan para istemiyorum oda sormuyor elbise va almam bekarken ki kıyafetlerimi giyiyorum yani ona ekstra bir tek masrafım telefon faturamdır ama ben bugün saç kremim bitmiş saç kremi istedim markete giderken param yok alamam dedi çok zoruma gitti çnkü kolay kolay birşey isteyemem çalışmamı hiç istemiyor evlenirken öyle konuştuk konusu açılsın bile istemiyor ama keşke çalışsam para konusunda ona muhtaç olmasam diye şuan içimden çok geçiriyorum kızıma birşey alınacağı zaman gerek görmüyor bebek arabası beşik vs bunları hep annemler aldı ama görümcemgil eltimgil hep her işinde en küçükleri eşim olduğu İçin onu kullanıyorlar marketlik olsun hastane işleri olsun başka şey olsun onların istediklerinden asla para almaz tamam ailesi almasın ama meyvelerine varana kadar kapıya götürüp para almayıp bana gelince param yok diyorsa içime atıp susamıyorum ablangile muz greyfurt vs alırken paran var bana gelince mi yok dememek için zor duruyorum sizce ne yapmalıyım nasıl bi çözm bulmayalım bu para konusunda ? Parası nakit olmasa bile 7-8 bin tl civarı limiti olan bi kredi kartı var