Leylabelinay kesinlikle o mamayla bir verme canım çünki süt ürünü alerjiniz varmış bizdede var süt alerjisi bizdede süt ve süt ürünlerine çıktı bende sizin gibi düşünmüştüm.ama Dr .muz alerjik mama yı bu yüzden veriyoruz zaten dedi diger mamalarda süt içeriyor dedi oyuzden onalar la degilde vanilya şurubu veyada keçi.boynuzu özü vanilya çubuguyla dene dedi ama benim kızımda hiç.bir sekilde bu saydıklarımla dahi içmedi bende ek gıdaya başladım yavaş yavaş tabi Dr .muz önerdigi için başladım.
Vanilya surubu ile deneyin bi derim belki öle içer