Minikonunannesi1 Merhaba anneler 2 aylık bebeğim var meme reddi yaşıyoruz bir kaç gündür sağım Makinesi aldım ne sıklıkla besliyorsunuz ve bir öğünde kaç ml süt içiyor bebekleriniz Bilgi verebilir misiniz oğlum doyuyor mu doymuyor mu kafamda deli sorular 🤦🏻♀️
1anne1yavru Minikonunannesi1 pes etme ve biberona geçme meme reddi her bebek de oluyor 15 gün sürmüştü benim kızımın bende biberonla sağıp verdim aç kalmasın diye daha kötü oldu zaten gitsemde emmiyordu. Hoplaya zıplaya emziridm 4 ayına kadar kollarım kopuyor du ne zaman ki emziği ve biberonu bıraktırdım bitti Red
Leyla1161 Minikonunannesi1 canım bizim doktorumuz kilosuyla 150yi çarp daha sonra kaç öğün besleniyorsa ona böl o kadar miktar veya ona yakın yemesi lazım dedi bu şekilde hesaplıyabilirsin sende
Minikonunannesi1 1anne1yavru her zaman emmesini deniyorum gündüz hiç almıyor gece uyku sersemi emiyor gündüz sağıp verdiğim süt yetiyor mu hiç bilmiyorum
Minikonunannesi1 1anne1yavru 100 ml falan çıkıyor hepsini vermeye çalışıyorum ama biberon tutmayı da beceremiyor ağzına sıka sıka veriyorum yarım saat kırk dk yı buluyor sütü içmesi zaten tutamadığı için dışarıda akıyor🤷🏼♀️
Minikonunannesi1 Anne sütü sarılığı var uzamiş sarılıkla uğraşıyoruz iki aylık olduk hala 7-8 sarılık değeri o yüzden geceleri de her saat başı besliyorum ama gündüz hiç bir şekilde meme tutmuyor sarılık da olunca iyice endişe ediyorum
Leyla1161 Minikonunannesi1 rica ederim canım ne demek örneğin 3aaatte 120yemesi lazımdır ama her bebeğin bünyesi aynı değil tabi atıyorum 100de yiyebilir ama tabi 130da yiyebilir sadece doktorumuz günlük yemesi gereken miktarın çok altına düşmesin yeterli dedi☺️
Minikonunannesi1 Leyla1161 anladım canım günün yarısında emzirip yarısında sağıp verince benimde iyice kafam karışıyor bu hesaplamayı sevdim 🙂
Kelebegimmmm Minikonunannesi1 hepsi farklı içer. Süt yetmiyorsa artsın diye iki saate bir sağın. Yeterliyse üç saate bir sağın. Günde 8 sağım yapn. Ama sağım çok Zor. Bebek daha küçk memeye döndrmeye bakın
Minikonunannesi1 Kelebegimmmm her fırsatta memeyi teklif ediyorum ama yok inşallah döner teşekkür ederim yorumunuz için ☺️