Emine_1245 Yarın inş oğlumu göz kontrolüne göturcez . Ilk defa göz muayenesi olcak. Rop yaptıranlar bana bilgi verebilir mi acaba ne kadar sürüyor. O esna da anne bebeğinin yanında durabiliyor mu vs
hypatia Emine_1245 genelde anneler dayanamıyor diye almıyorlar içeri 1-2 dakikalık bir şey uzun sürmüyor
Iremm38 Evet canım durabiliyorsun 1 2 dkka flaan suruyo kancayla gözünü aciyo muayeneden önce 10cdkkada bi gidip odaya göz bebeği büyütücü damaltiyoslr doktor çağırınca gidlriyodun
hypatia Emine_1245 çengelle göz kapaklarını açıyorlar canım. Acıdan ziyade rahatsız edici bir işlemmiş bebek rahatsız olduğu için ağlıyormuş.
Emine_1245 hypatia . Erken doğum mu yoksa senin de canım . Biz biraz geç kaldık galiba inş sorun olmax
hypatia Emine_1245 evet 31 haftalık doğdu canım. Kronolojik ve düzeltilmiş kaç aylık ilk defa mı olacak muayene
Emine_1245 hypatia . 35 hafta da doğdu canım şuan 8 aylık ilk defa yaptircaz. Süreçten ve tayin den ötürü geç kaldik. Inş sorun olmaz 🥺