Meltem35 4 ay 15 günlük kızımda beslenme reddi olduğu meme ve mama kabul etmediği için kaşık maması aldım keyifle yedi 😏 Sadece akşam veriyorum 30 cc formül mama yapıp içine bir kaşık hipp pirinçli kaşık mama ekliyorum. Çok gelir mi acaba?
Deletedmom42 Meltem35 bence 60 lık yapıp yine aynı oranda koysan daha mı iyi olurdu canım çünkü çok katı olursa o şekilde, (30cc ye 1 kaşık) kabızlık yapma ihtimali olabilir.
Minikbalinannesi Meltem35 bizde kullandık ama sevmedi kızım aptamili seviyodu artık arı mamayı seviyo onu yiyo bi tek kaşık maması olarak ☺
Kubraa_gunay Meltem35 hipp pirinçli tahıl bazlımı kullanıyorsun ben arı mama bebelac onlarda şeker olduğu için bunu vericem hipp
nilu Deletedmom42 60 Cc formül mamaya bir ölçek mi eklemeliyim ölçek mama ölçeği 30cc lik kaşıklardan
Deletedmom42 Meltem35 o zaman tamam normal çorba kaşığı sandım, bende kullanıyorum çünkü 200 ml e 4 çorba kaşığı ondan sizin ki çok katı olmasın diye düşündüm... 💛
Deletedmom42 Meltem35 9 olucaz ama ben bu 8 ay sonrakileri kullanıyorum şu an ve tüm hippleri denedim pirinçli olanı da, bizimki çok sevmedi sizin ki severek yiyormuş maşallah annesi... ☺️ Aptamil kaşık mamasını kullanıyorum artık bir tek onu sevdi kızım.
Meltem35 Deletedmom42 Evet yiyor ama çok fazla meme reddi var sadece uykudan uyaninca emiyor bırakacak emmeyi diye çok korkuyorum emme pozisyonuna geçtiği an bağırmaya başlıyor. Sma mama kullanıyorum onu da oturur pozisyonda biraz içiyor. Aç kalıyor diye mecburen kaşık maması aldim 😑
Deletedmom42 Meltem35 bende de öyle oldu kuzum, doktor kontrolü ile 4. ayda ek gıdaya başladık bizde. O yüzden her mamayı ezbere biliyorum neredeyse. En azından şuna sevin, kaşık mamasını sevdiğine göre ek gıdaya geçerken zorluk yaşamazsın...