Hayırlı akşamlar öncelikle.
Doğum yapalı 3 ay oldu ve regl oldum gerçi tamda olmadım galiba bi gece boyunca hiç kanamam olmadım ilk gün çok az oldu bugün 2.günü şunu merak ediyorum inanılmaz bi terleme ve üşüme yaşıyorum birazda mide bulantım ve baş ağrım mevcut mide bulantısı vücut ağrıları ve baş ağırları normalde üşüme ve yoğun terleme beni çok korkuttu normal mi sizler ilk reglinizde neler yaşadınız şimdiden teşekkürler