Sevda6767 Kızlar herkes tavsiye ediyor diye sidefer aldım. Vegaferon kızımı kabız yapti bıraktık. Ama sideferin prospektusünde 4 yaş üstü yaziyo. Eşim yanlış mı almış acaba
ErtugrulAnnesii Onaydan geçmesi için öyle yazılması gerekiyormuş. Ben de ilk okuduğumda direkt doktorumuza mesaj atmıştım, öyle demişti. Kullanıyorum hala.
KeremAnnesi Sevda6767 buzdolabında çok soğuk olduğu için soğuk bir odada muhafaza edıyorum. İçerken diğer türlü ısıt ver zor oluyor
KeremAnnesi Sevda6767 buzdolabında çok soğuk olduğu için soğuk bir odada muhafaza edıyorum. İçerken diğer türlü ısıt ver zor oluyor