demeetka Sukranikra Olabılır tabikii ama direk dişe bağlamakta olmaz bizimkinin 4 aylıkken başladı ağız akıntısııı ama hala çıkmadı şuandada kaşınıyor baya
Sukranikra kahvekokusuu bizimki 11 de uyudu yarım saat sonra kalktı şimdi ise karşımda şarkı söyler gibi mırıldanıyor
Deletedmom79 Sukranikra bende aynı durumdaym 10.30ta uyudu bu saate kadar 40kere ağladı ek son temelli uyandı şuan ayağımda salliyorm🤦♀️