Annesininprensesi-14 Merhaba arkadaşlar 4 ay 10 günlük kız bebeğim var parmakları sürekli ağızda sanki sürekli damaklarını falan kaşıyor gibi birde çok aşırı salya akıtıyor sizce dış belirtisi midir ve birde bu kaşıntının azalması için yapabileceğim bişey var mıdır ?
Gmzdgs Hepsi normal dişi kaşınabilir ama hemen cıkmayadabilir bnm kızım 8 aylıkken peşpeşe çıkardı ben diş jeli kullanmadım sağlıksız diye karanfil yağıyla masaj yaptım halada onu kullanıyorum sulu kaşıyıcılardan alıp dolapta sogutup eline verebilirsiniz