Secilly
Kızlar selam oglum hayırlısyla 1 aylık olacak anakucagı arayısındayım sizler ne kullanıyorsunuz? Hangi marka modeli tavsiye edersiniz? Açıkçası iş yaparken veya salonda otururken yanımızds takılsın kendi kendine vakit geçirebilsin on dkk da olsa istiyorum.
Muhteriz
Bende bekleyeyim bebeğim 2 aylık oldu uygun fiyatlı ve kullanışlı anakucağı almak istiyorum bebek arabası fiyatında modeller var ama bana göre çok pahalı bazıları
Nazlipek
Chicco balloon modeli var bende kızım oyalanıyo onda müZikli titreşimli bide salıncaklı fisher price take along swing var ama o türkiyede yok sanırsam eniştemizden hediyeydi oyuncakçı kendisi fuardan getirmişti ikisinden de memnunum chicco heryerde var👍🏼
Buse_
E bebek e yeni gelen baby&plus olanı aldım 120 tl 5 gündür kullanıyorum çok rahatladım evi süpürürken yanımda gezdiriyorum arkadaşlarım geldi yatırdım kızım uyudu ben rahat rahat oturdum yanlarında