Melissmom Kızım 4 aylık olacak nerdeyse yanına uzanıp emziğini veriyorum uyuyor fakat emziği her düştüğünde uyanıp arıyor kafasını sağa sola çeviriyor sonra sil baştan uyutma faslı nasıl çözebilirm emzik olmadan da ağlıyor sadece uyurken emzik emiyor
Srhnzlcn Melissmom ahh benm oğlumda öyle bütün gece emzik avcısıyım😀 napımm uyusunda ona bile razıyım artık
Araseymen Melissmom emziği bırakırsan bu sorun biter sadece benimde bebeğim o aylar öyleydi şimdi 11 aylık kendi emziğini kendi yatağında bulup alıyor zamanla bu şekilde olunca rahatlarsınız biraz büyüsün.
GmzSnn Melissmom maske lastiği ile kulaklarından geçirebilirsiniz çok sıkmayacak şekilde arkadanda bağlayabilirsiniz fakat emziği sabitlediğinizde kusarsa boğulma tehlikesinden mecbur başında beklemeniz gerekir😌
FatmaKrbkl Benim bebeğim 4 ay hastanede kalmıştı anne yanı için odaya getirdiklerinde emziğinde lastik tarzı bişey bağlıydı kafasına geçiriyorlarmış emziği düşünce ağlıyor diye eve ilk getirdiğimizde bizde öyle kullandık 😂😂 belki fikir olur
FatmaKrbkl Merve0707 tabi halen saklıyorum 😂 bu oksijen vermek için takılan maskelerin lastiği diyim bilmiyorum canlandı mı gözünüzde