Kızlar oğlum doğduğundan beri kabızlığı var şu aralar arttı çok zor ve acıyla yapıyor küçük top top şeklinde geçen aylarda duphalac kullanmıştım biraz iyi geldi ama düzelince bıraktım. Osmolak önerdiler şimdi bu ilaçları kullanan var mı veya kabızlık için başka bişey ??