Sevgili anneler merhaba. Benim 16 günlük bebeğim var beslenmesi de iyi çok şükür. Fakat dün üzücü bir haber aldık ve sanırım stres de eklenince sütüm azaldı. Düne kadar göğüslerim emzirme sonrası 2-3 saate kadar sütten sertleşmeye başlardı şimdi öyle değil sanki. Var mı sütü azalıp daha sonra normale dönen annelerimiz? Bebeğim daha çok küçük bu durum beni çok tedirgin ediyor 😟