Baal 1,5 ayda 2,5 kilo alması normal değil şekerine baktırın bebeğinizin bence bu şekilde devam ederse karaciğer yaplanması olabilir ki bu aylarda çok aktif hareketlide değiller dikkat etmelisiniz emzirme sıklığınızı yada mama yiyorsa mama sıklıgını azaltmalısınız