Merhaba canım anneler 🌼
Kızım 7 ay 28 günlük. Yani 8 aylık olmamıza 2 gün var ve ben doğduğu günden beri ayak tırnaklarını hiç kesmedim. Çünkü uzamıyor. Aynı dönem bebekleri olan 4 arkadaşıma sordum bugün aklıma takıldı, hepsi 40ından sonra kesmeye başlamış ve 2 haftada en fazla 3 haftada 1 kesiyorlarmış.. 1 kere olsun kesmemiş olmam, uzamıyor olması bir sorun mu acaba?
Salı günü doktor randevumuz var, doktorumuza soracağım. Çok merak ettim doğrusu. Sizler bebeklerinizin ayak tırnaklarını ne zamandan beri kesiyorsunuz. Bu konu hakkında bir fikriniz var mı? 🤷♀️
Cevap verenlere şimdiden teşekkürler. 🌸