Merhaba, bebeğim 5 aylık yanakların da hafif kızarıklık oluştu doktorumuz alerji olmuş dedi krem verdi onu kullandık iyi geldi. Emzirdiğini için de bana paketli gıdalar tüketme dedi yani bakacağız paketli gıdalar tüketmeyince nasıl olacak diye ve bebeğime ek gıdaya geçtim ilk yoğurt vermek istiyordum ama 7 ayın sonuna doğru verebiliriz dedi doktoru alerjik olduğu için. Acaba alerji testi mi yaptırsam ne ye var neye yok diye. İnşallah geçer de herşeyi yiyebilir. Aynı durumu yaşayan var mı ve geçti mi daha sonrasın da ?